Tuesday, December 1, 2009

Hari Raya Korban....

klu dlm blog kawan aku die kate
"berkorban jiwa dan raga"
tp dalam blog aku lak..
"aku berkorban di hari raye korban"

huahuahuahuhua

nk tau sebab ape aku ckp cam tuh..

di pagi raye nan indah itu..
aku hanya memakai seluar yg agak lusuh
sbb nak menolong ibu mertuaku PINDAH UMAH!!

aduusssss!!!>>

rosak plan aku utk hari tuh!!!

dgn muke yg kelat aku tolon lebeh kurang jee
yg lain aku bantai tido
huahuhuauhuahua..
dengan istilah menjaga anak yg tgh tido waktu tuh
heheheheheh
curi tulang yang org tak leh nak sangkal!!!

bukak je mate..
sume bende dh clear!!
tinggal katil yg aku bt tido tuh jee yg belom diangkat
huahuahuahuahuahau

bagusnyer ......
pandai anak aku pilih timing utk tido...
aku pon leh ler tumpang sekaki..
hehehhehe

tapi..kemeriahan pindah umah tak habis kat sini jee~~

petang tuh..selepas sume barang dah dikemas..
aku dan laki aku bercadang nak "kemas" lak umah kami tuh
dengan membawa segala peralatan yang berkaitan
kami pon memecah kan rumah tuh..

malangnyer...disbbkan terlalu excited nk masuk umah
aku lupe lak nak snap gamba "upacara" masuk umah tuh

so far..ade lah juga beberape pic yang bleh aku kongsikan..

ini lah die beberape pic rumah baru aku SEBELUM diubah suai..



ruang diantara ruang tamu dan dapur



"org kuat" tgh bt penyelongkaran harta peninggalan


beberapa perabut yg ditinggalkan oleh owner lame.
satu keje aku nak buang sume bende tuh
;(



tingkap di ruang tamu yg agak sempit



kabinet dapur yang ditinggalkan.
(jimat duit aku)
;)



dapur yg sempat di angkat oleh tuan rumah



penyelamat bonda di pagi raya
hahahahahaha


di rumah baru ibu mertuaku..
agak luas berbanding sebelumnya...
puas la si kecil nie berlari2
hehehehhe
*
*
*
*

kpd yg blur2 tuh...
aku beli umah lelong jee..
sbb tuh la ade perabot..
tp lepas tgk pic2 nie..
rugi ke beli umah lelong nie??
harga murah..suku peralatan mesti dah ada pye..
pada akuu..
untunggg gileerrr~~~

2 comments:

permata hati said...

salam ann...
wahh best nye dh ada kabinet dapur...
kalau nak wat tu makan beribu tau tak...kira untung le tuh

still me..A.D.N.I said...

hohohoho..
tau takpe..tuh pasal la aku sarankan sume org beli umah lelong..
tp nasib2 leee

 

StIlL Me A.D.n.I. Design By: SkinCorner