Sunday, December 27, 2009

............................................ :-(

aku sangat sedeyy......sangat2 sedey sampai tak terkata...plss call me utk keterangan lanjut..... :-(
owhhhh....tidakkkkkkkkk!!!

u jump..i tgk jee.i dont care any more..papai...

3 comments:

permata hati said...

hmmm sabar jela...yg penting improve diri kita jadi yang lebih baik...kalau dia nak gak kat pompuan tu lantak la...yang penting kita dh habis vogue hahahahahahh...hidup bukan tuk dia je byk lagi benda nak wat...kalau asik pikir dia suma keje tak leh jalan...banayak lagi orang yang blh sayang kita ...hehehee

still me..A.D.N.I said...

thanks emy...
aku menulis dan membace komen ko sambil menitiskan air mate...
sangat sedey...

permata hati said...

thanks ann... wei napa ko suruh aku rahsiakan blig ko dri si apiz?

hehehehe ni mesti dia scandal ko kan...baik ko ckp ngan aku..hahahaha

ari tu aku mkn lunch ngan si rha..borak gelak2 pasal hal kita dulu...masa kt poli..hahahhaa

 

StIlL Me A.D.n.I. Design By: SkinCorner