Thursday, October 15, 2009

Percubaan aku Bg proDuk S.I.y

Hari ini...16/10/2009 hari pertama aku minum s.i.y
td juga aku timbang berat aku 81kg..
so aku hoping habis je kotak pertama nie ader laa perubahan dari segi berat
hehehehheeh
dah gumuk aku sekarang nie laaa
terlebeh makan lak sejak akhir2 nie
huahauhauhauhau
dulu mase belajo cm 56kg jee
la nie dh melampau2..
cam belon pon ader..

sebelum aku try produk nie..aku ader sikit muskil laaa kann..
yerlaa...abis 1 kotak jee leh turun sampai 3-5kg
drastik sangat tuh!!~~~
so aku pon bt la siasatan sendiri
rate2 sume kate ok jeee
elokk
pastuh...aku call KKM lak
nak kepastian dari mereka yg lagi ariff
KKm kate bende tuh di klasifikasikan sebagai produk makanan..bukan ubat ubatan
jadi depa tak perlu pantau seperti mana ubat2 yang lain...

lepas jee aku rase maacm dah selamat..
aku pon beli laa...
makanya
hari ini adalah permulaan bagi episod penurunan berat badan aku...
tunggu 9 hr lagi..
baru lah kite leh tgk ubat tuh berkesan ke tak kat badan aku...

hasil kajian aku..

Jus mate5
  1. 1 kotak rm 180 utk 15 hari..
  2. jumlah penurunan 0.5-1kg bg setiap kotak
  3. ada kelulusan KKM dan halal.
S.I.Y
  1. 1 kotak rm 198 utk 10 hari
  2. jumlah penurunan 3-5kg bagi setiap kotak
  3. ada tanda halal
jadi buatlah pilihan yang bijak...bagi korg yang terase nak kuruskan  badan, pikir-pikir lah dan renungkan lah dulu sebelum buat keputusan.target kat mane goal korang...jangan sampai menyesal tak sudah  dah la yekk!!~~~



2 comments:

permata hati said...

ann kalau aku nk turunkan berat badan yang skrg ni ke angka 52 cmner..?

still me..A.D.N.I said...

hohohoh..
ko mkn le tulang chiken chop tuu
kompom kuruss..
hahahhahaha

 

StIlL Me A.D.n.I. Design By: SkinCorner